Nieuwsberichten2021-10-23T13:29:03+02:00
2305, 2015

GEZONDHEIDSCHECK’s

By |23 mei 2015|Categories: Medische Info, UIt de Media|Tags: |

Dit formulier is voor algemene vragen , geen medische (aan-)vragen. Dit moet via de digitale MGN methode. Wel of geen gezondheidscheck? Steeds meer mensen maken gebruik van health checks. Dit zijn testen ter bepaling van toekomstige gezondheidsrisico’s. Het aanbod van preventief medisch onderzoek, ook wel bodyscan, gezondheidscheck, medische [...]

303, 2015

Veranderingen in de organisatie

By |3 maart 2015|Categories: Praktijk Info|Tags: |

Het wordt steeds drukker, aan de balie, aan de telefoon  en op de spreekuren. De huisarts krijgt steeds meer op zijn bord. De afgelopen periode waarin het extra druk was door de griepgolf kwam het voor dat wij slecht bereikbaar waren, de wachttijd erg lang was en er maar moeizaam een plekje op het spreekuur werd [...]

2301, 2014

Digitaal verwijzen naar het Rode Kruis Ziekenhuis.

By |23 januari 2014|Categories: Praktijk Info|

Wij kunnen tegenwoordig digitaal verwijzen naar specialisten in het Rode Kruis Ziekenhuis. De verwijsbrief gaat via een ,beveiligde, digitale weg naar de secretaresse van de specialist die u dan binnen 48 uur opbelt om een afspraak te maken. U hoeft dus niet zelf te bellen of de brief bij de praktijk op te halen. Om contact te kunnen opnemen [...]

1501, 2014

TRIAGE IN MEDISTATE

By |15 januari 2014|Categories: Praktijk Info|Tags: |

Bij triage wordt vaak gedacht aan dokteren van de assistentes. Dit is zeker niet het geval , hoewel onze assistentes ervaren en goed getraind zijn. Triage is in eerste instantie bedoeld om een afweging te maken hoe snel iemand gezien moet worden. Direct , zeker de zelfde dag of gewoon regulier op een spreekuur plek. EN WAT WE [...]

Ga naar de bovenkant